Interstellar Overdrive 2011.09.11. 07:44

Sivic mester már nem bírja elviselni a bírókat

- Nehéz meccsre számítottam, és úgy is lett. Tudtam, hogy a Vasas egy fegyelmezett csapat, amely védekezni fog, és csak a lehetőséget várja a kontrára. Az első félidőben nyolcvan-húsz volt a labdabirtoklás aránya a javunkra, de csak egy gólt tudtunk szerezni. Sok problémánk volt, nekem és a csapatnak is. Innentől kezdve kérem Rózsa urat, hogy találjon valaki mást a csapatnak, mert nem akarok tovább itt dolgozni. Nem bírom, hogy minden szerdán és szombaton emberelőny ellen kell játszanunk, ez durva, ez sok... Megtettem a maximumot, nem akarom szégyellni a családomat. Nem akarok többet dolgozni, mert nem győzöm elviselni a bírókat szerda-szombat ritmusban. Ez sok, amit csinálnak, az ellenőrök csak engem büntetnek. Nyilván az az üzenet, hogy nincs nekem itt helyem. Bocsánat, én akkor nem is zavarok. Nem szeretnék a részletekről beszélni, és nem akarok olyan helyzetbe kerülni, hogy rohangáljak a pályára, ez kicsit sok most már. A sajtótájékoztató után megmondom a tulajdonosoknak a döntésemet, onnantól az ő kezükben van. Ez így nem mehet tovább, csak dolgozunk, dolgozunk, és múlt héten a Szolnok ellen, aztán szerdán az Újpest ellen is ez történt. Nem értem miről van szó, és nem akarok rosszat a klubnak.

Címkék:edző bírók Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://futballduma.blog.hu/api/trackback/id/tr543216947

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása