Interstellar Overdrive 2011.09.13. 07:11

Tisza Tibor már kiforrott, jó játékos

- Kiforrott, jó játékosként tértem vissza, nem zsákbamacskát vettek a vezetők, akikkel úgy állapodtunk meg, hogy egy hároméves kontraktust kötünk és biztos vagyok benne, hogy az együttműködés mindkét fél számára hasznos lesz - mondta Tisza. - Célok vannak előttem. A részleteket szeretném megtartani magamnak, de a legfontosabb az, hogy a csapat jól szerepeljen és én is ki tudjam hozni magamból a maximumot, mert ha ez sikerül, akkor a csapat sikeres lehet. Szeretnék szakmailag és emberileg a csapat hasznára lenni. Mint tudjuk, a futball összetett játék, nem mindig a gólokkal tud a csapat legnagyobb hasznára lenni egy játékos, de igyekszem ezen a téren is, mert ez a feladatom. Nagyon szimpatikus, hogy több technikás játékos is található a csapatban, akik oda tudják rúgni a labdát, ahová akarják. Bízom benne, hogy én és a csapat rövid időn belül egymásra találunk. Amennyiben a földön tudjuk tartani a labdát, akkor bárki ellen felvehetjük a versenyt az NB I-ben.

Címkék:szerződés csatár Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://futballduma.blog.hu/api/trackback/id/tr533216238

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása