Interstellar Overdrive 2011.09.07. 07:11

Mark Otten és a fejlődési lehetőség

– De lefelé? – Olykor vissza kell lépni egy lépcsőfokot, hogy a következő akadályt könnyebben vehesd. Nem titok, a magyar bajnokságban testileg és lelkileg is szeretném rendbe hozni magam, a Ferencváros neve pedig még manapság is jól cseng Európában. Büszke vagyok rá, hogy ennek a csapatnak lehetek a játékosa, bár kétségtelen, hogy odahaza is találtam volna klubot magamnak. Sőt ha a pénzt tartottam volna szem előtt, biztosan nem ide szerződöm. Máshol talicskányi eurót ajánlottak, panorámás villát a város szélén, én ezúttal mégis a fejlődésemet tartottam szem előtt. Huszonöt éves vagyok, bőven van még időm pénzt keresni. Most fontosabb a karrierem, és az sem mellékes, hogy a nemzetközi porondon is megmutathatom magam.

Címkék:szerződés védő idegenlégiós Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://futballduma.blog.hu/api/trackback/id/tr873207100

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása