Interstellar Overdrive 2011.10.15. 06:29

Evandro Brandao keveri a tanultakat

- Tudatos játékossá Angliában váltam, az angol stílust tanultam meg, ez alapján mondhatnám, hogy "angol" játékos vagyok. Viszont Magyarországon más poszton játszom, mint ott, ezért kicsit más stílusban is. Angliában egy agresszívabb szerepkörben használtak, itt kicsit keverem az angol és a portugál iskolát, a Vidiben így tudok hasznos lenni. Korábban center voltam, most másféle mozgást igényel a játékom, de hát a mai futballban már csak a sokoldalú játékosok élnek meg - mondta Brandao, aki egyáltalán nem nézi le az NB I-et. - Még sokat akarok fejlődni, tanulni, ez úgy megy, ha játszom. Ez még csak a második évem, amikor felnőttek között, profi szinten bent vagyok egy csapatban, és tudom, hogy könnyebb volt bejutni, mint mindent megtanulva ott is maradni. Nagyon keményen dolgozom, és tökéletesen megfelelő hely nekem most a Videoton. Egyébként is meglepődtem, mert szerintem nem annyira rossz a színvonal, mint sokan gondolják és mondják. Intenzív meccsek vannak, épp úgy, mint Portugáliában. Boldog vagyok, hogy a legutóbbiak jól sikerültek a csapatnak, kezdünk összeállni, megismerni egymást.

Címkék:idegenlégiós csatár Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://futballduma.blog.hu/api/trackback/id/tr723300701

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása